طنز

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : Mohammad Amin

لطیفه های اس ام اسی

*سلام، حالت خوبه؟ من تصادف کردم، شونه ام شکسته، به کسی نگو… پول داری برام یه شونه بگیری!

*اولی: امتحان رانندگی ات رو چی کار کردی؟ رد که نشدی؟

دومی: چرا، اتفاقاً از روی چند تا موتوری و یه عابر هم رد شدم.

جوک و اس ام اس و لطیفه از سایت تفریحی و سرگرمی آدانا

*اولی: با این عجله کجا می ری؟ دومی: می رم کتابفروشی کتاب بخرم. اولی: تو که کتابخون نبودی! دومی: آخه یکی از دوستانم دیروز یه چراغ مطالعه برام هدیه آورد!

 

*به یکی می گن: ماه عسل خوش گذشت؟ طرف می گه: آره! بهش می گن: پس چرا زنت داره گریه می کنه؟ می گه: فکر کنم چون نبردمش ناراحته!

 

*یکی داشته یکی رو کتک می زده، خودش هم داد می زده کمک.

می گن: تو که داری می زنیش چرا کمک می خوای؟

می گه: آخه گفته بلند شم لهت می کنم.

 

*به یکی می گن: با کوشش جمله بساز. می گه: شلوارم کوشش؟ می گن: این جوری نه بابا، با کار و کوشش. می گه: بابا شلوار کارم کوشش!

 

*اولی: امان از دست زنم، تمام دارایی ام رو برداشت و رفت.

دومی: خوش به حالت ،زن من تمام دارایی ام را برداشت و نرفت!

 

*یه روز یه نفر خودشو تو آینه می بینه، با خودش فکر می کنه این چقدر آشناست!

بعد از یک ساعت فکر کردن می گه: آهان، این همونیه که امروز تو آرایشگاه یک ساعت زل زده بود به من!

 

*به یکی می گن: با ماشین جمله بساز. می گه: می شه امشب مهمون ماشین؟!

 

*مستاجر: این چه خونه ایه که به ما دادی؟ همه اش از سقف خونه آب چکه می کنه!

صاحبخانه: با این کرایه ای که می دی، توقع داری شربت برات چکه کنه!

 

*یکی سوار آسانسور می شه، می بینه نوشتن ظرفیت ۱۲ نفر. می گه: بدبختی رو ببین، ۱۱ نفر دیگه رو از کجا پیدا کنم؟!

 

*یکی می ره مغازه می گه: آقا شما خیارشور دارید؟ طرف می گه: بله. می گه: پس لطف کنید خیارشورهای ما رو بشورید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEHR و آدرس mehr123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.